07 de maig, 2026

LA VIDA BONA. UNA TEOLOGIA DE LA VINYA I EL VI

 

La vida bona. Una teologia de la vinya i el vi, Vibop Edicions, Alella, 2026. És el meu darrer llibre, que la Montse Serra ha tingut la generositat d’acollir a casa seva. El meu agraïment és infinit. El llibre serà a les llibreries el proper 20 de maig però jo ja el tinc a les mans. Són 96 pàgines (160 x 120 mm) amb dibuixos extraordinaris de na Maggie Adrover (Màrmola Mans). Hi he intentat resumir vint-i-dos anys de viatge vital al voltant de la vinya i el vi: idees, pensaments, lectures, visions, perplexitats i alguna certesa. Els propers dies n’aniré dient alguna cosa breu sense avançar massa continguts! 

"La vida bona és aquella que s’acosta a l’essència de les coses i no et permet ser massa frívol" (p. 74).

El llibre ja es pot comprar a la botiga telemàtica de l'editorial Vibop, a través d'aquest enllaç



4 comentaris:

Jose ha dit...

¡¡ Qué bien !! ... mmm... no sé cómo poner aquí corazones, pero ¡ pónganse muchos y grandes !

Abrazotes.

Joan Gómez Pallarès ha dit...

Quedan muy bien grabados los corazones donde corresponde, claro, que es en el ídem!!! Por lo demás, agradezco infinito tu generosidad y, a ti y a algunos otros, la paciencia: estoy trabajando la posibilidad de una traducción castellana y no cejaré hasta poder ofrecerla. Abrazos! Joan

Anònim ha dit...

... y no pasa ná por no traducirlo al castellano, que el catalán tampoco es chino cantonés. Siendo lengua romance se puede ir tirando del hilo sin demasiado esfuerzo ^___^

Abrazotes

Joan Gómez Pallarès ha dit...

En efecto, nada pasaría, pero, vamos, si encuentro el lugar adecuado (editorial y colección, por otro lado, y como vengo comprobando, tema nada fácil...), me apetecerá mucho hacer esa labor. Abrazos y buen fin de semana!